سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/10/27
5:7 عصر

لباسشویی دوو مدل : DWK9314C

بدست انتخاب سنتر در دسته لباسشویی دوو مدل : DWK9314C، لباسشویی دوو، لباسشویی، دوو

لباسشویی دوو مدل : DWK9314C

لباسشویی 9 کیلویی دوو مدل پریمو
لباسشویی دوو مدل : DWK9314C

توضیحات

 

لباسشویی دوو مدل : DWK-9314C  با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز یکی از کارآمدترین محصولات شرکت دوو به حساب می آید که از قدرتی مطلوب ، کیفیتی بالا ، و طراحی زیبا برخوردار است . این دستگاه با امکانات و برنامه‌های متعدد باعث افزایش سهولت استفاده و همچنین کنترل مصرف انرژی می شود.

 

در طراحی ظاهری این ماشین لباسشویی دوو نیز شاهد دقت و ظرافت زیادی هستیم که ضمن زیبایی ، با وجود ولوم تنظیم برنامه‌ها و چراغ‌های نشانگر متعدد ، استفاده از دستگاه و اعمال تنظیمات مربوطه را بسیار ساده می‌ کند تا درکل این ماشین لباسشویی بتواند توجه سلیقه‌های مختلف را با کیفیت و طراحی مطلوب به خود جلب کند . این دستگاه دارای مشخصات فنی مفید و قابل توجه است که در ادامه مطلب به شرح چگونگی کارایی آنها می پردازیم.

 قیمت ماشین لباسشویی دوو

سیستم حباب ساز می باشد . تکنولوژی حباب ساز در این ماشین لباسشویی باعث افزایش کیفیت شستشو و در نتیجه تمیزی بیشتر البسه می گردد . در واقع سیستم حباب‌ ساز راندمان شستشو را بالا می برد و باعث ترکیب موثرتر آب و ماده شوینده می شود . که در نوع خود یک ویژگی بسیار مهم است.

قیمت ماشین لباسشویی دوو

سیستم نانو سیلور با استفاده از نانو ذرات نقره ، باکتری ها را از بین می برد . این سیستم در یخچال ها ، ماشین لباسشویی ها ، دستگاه های تهویه مطبوع ، خوشبو کننده های هوا و جارو برقی ها به کار می رود . تکنولوژی سیلور نانو ، استفاده از خواص ذرات نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است . وقتی ذره ای به این کوچکی تجزیه میشود خواص جدیدی را ایجاد کرده ، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجربه نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود.

قیمت ماشین لباسشویی دوو

این بخش از دستگاه میتواند به مدت ده سال برای ضد عفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد . مزایای استفاده از سیستم سیلور نانو ازبین بردن بوهای نامطبوع ، صرفه جویی درهزینه برق ، و ایجاد منطقه عاری از باکتری است.

 

موتور direct drive ماشین لباسشویی دوو بدون تسمه هستند و با توجه به عدم وجود تسمه ، موتور Direct Drive مستقیما دیگ را حرکت داده ، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

 قیمت ماشین لباسشویی دوو

حذف تسمه و تجهیزات جانبی علاوه بر کاهش انرژی مصرفی ، فضای داخلی ماشین و ظرفیت شستشو را افزایش می دهد . ظرفیت شستشوی بالاتر نیز سبب می گردد در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی شما بتوانید حجم بیشتری از البسه را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه ، به راحتی و با مصرف انرژی کمتر شستشو دهید.

قیمت ماشین لباسشویی دوو

مزایای این نوع موتور عبارت است از کاهش مصرف برق ، کاهش صدا به خاطر حذف شدن بعضی قسمت های مکانیکی ، افزایش دور موتور تا 1400 دور و خشکتر شدن لباسها در دور خشک کن ، کاهش وزن لباسشویی به خاطر حذف وزنه های بالانس (تعادلی) ، افزایش کیفیت شستشو و تنوع برنامه ها ، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری ، استفاده از سنسور هال به جای تاکو ، کنترل دور چپ و راست و خشکن با دقت بالا و مصرف انرژی کمتر نسبت به لباسشویی های تسمه ای .

 قیمت ماشین لباسشویی دوو

در صورتی که پوست حساسی دارید و اطمینان داشتن از عدم وجود مواد شوینده در لابه لای لباس ها برایتان اهمیت زیادی دارد و یا به اشتباه بیشتر از مقدار لازم در محفظه ، ماده شوینده ریخته و نمی خواهید این مواد بر روی لباس هایتان رسوب کند ، از برنامه آبکشی اضافه برای اطمینان یافتن از پاک شدن البسه خود ، استفاده کنید.

 قیمت ماشین لباسشویی دوو

مزیت سیستم عیب یاب هوشمند : برای سرعت بخشیدن به رفع مشکل دستگاه و آسایش هرچه بیشتر کاربر طراحی شده است . در این سیستم برای هرگونه مشکل یا عیب احتمالی در کارکرد و یا قطعات دستگاه سیگنال خاصی در نظر گرفته شده است . رده مصرف انرژی A+++, دور خشک‌کن قابل تنظیم و سیستم شستشوی ضد چروک از سایر ویژگی های ماشین لباسشویی دوو می باشد.

 

برنامه های شستشوی یک ماشین لباسشویی برای کاربران سهولت استفاده و صرفه جویی در زمان را به دنبال دارد . هرچه تعداد برنامه های ماشین لباسشویی  بیشتر باشد ، تنوع بیشتری برای انتخاب نوع شستشو را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد . 

 قیمت ماشین لباسشویی دوو

این مدل ماشین لباسشویی دوو  از 12 عدد برنامه شستشو برخوردار است ، مانند برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای لباس های کمتر کثیف را در کمترین زمان ممکن شستشو می کند و در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد . برای شستشوی لباس های ظریف و با ارزش که نمی خواهید کوچکترین آسیبی به آنها برسد برنامه hand wash را انتخاب کنید و دیگر لازم نیست نگران لباس هایی که پارچه ظریفی دارند باشید و یا با دست آنها را شستشو کنید.

 

برای خرید محصولات دوو بهتر است از قبل با مدل ها و حدود قیمت محصولات دوو آشنا باشید تا بتوانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست، بهتر است برای خرید محصولات دوو از فروشگاه هایی خرید نمایید که نمایشگاه حضوری برای دیدن کامل محصولات دوو دارند.

       قیمت ماشین لباسشویی دوو

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید.

 

انتخاب سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد. همانطور که گفته شد تمام محصولات مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر دارای امکان خرید حضوری و مشاهده کیفیت و کارایی دستگاه از نزدیک می باشد.

 قیمت ماشین لباسشویی دوو

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.

 

مشخصات فنی

مدل
رنگ محصول
سفید درب کروم
برند
Daewoo
ظرفیت دیگ لباسشویی
9 کیلویی
مصرف انرژی
+++A
عرض
59.5 سانتی متر
عمق
63 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
نوع موتور
دایرکت درایو
دور موتور
1400 دور
نوع صفحه نمایش
LED
تعداد برنامه های شستشو
14
ورودی لوله آب سرد و گرم
دارد
خروجی شیر آب
تک شیر
سایر ویژگی ها
سری مدل لباسشویی دوو
پریمو PRIMO