سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/11/1
3:33 عصر

تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل : H2200

بدست انتخاب سنتر در دسته تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل : H2200، تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ، تلویزیون ال ای دی دوو، تلویزیون ال ای دی

تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل : H2200

DAEWOO LED TV Model H2200
تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل : H2200

توضیحات

  

تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل H2200 از سری محصولات رده بالای برند دوو است که داری تکنولوژی بسیار قدرتمند و طراحی چشم نوازی می باشد. این ال ای دی دوو داری طراحی زیبا، تلویزیون Full HD است.

 

برای شمارش ویژگی های بیشتر این محصول میتوان به صدای دالبی و فراگیر، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG) ، قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR)، دارای گیرنده دیجیتالی داخلی (DVBT2) اشاره کرد.

 

و نیز از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به خروجی صدای 20 وات، قابلیت انطباق 100 هرتز، 2 ورودی USB (43 اینچ داری یک ورودی می باشد)، 3 ورودی HDMI (43 اینچ داری دو ورودی می باشد) اشاره کرد. دوویک شرکت قدرتمند در زمینه تلویزیون های ال ای دی است که توانسته نظر کاربران حرفه ای را به خود جلب کند.

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل H2200

تلویزیون «دوو» (Daewoo) مدل «DLE-50H2200-DPB» محصولی ساده و کارآمد است که نیاز کاربران عادی را برآورده می‌کند. تکنولوژی به‌کاررفته در این مدل، LED و دارای کیفیت تصویر Full HD است که امکان تماشای تصاویر باکیفیت را برایتان فراهم می‌کند؛ همچنین رزولوشن 1920×1080 و نسبت تصویر 16:99 این مدل، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد.

 

یکی از ویژگی های جذاب  این محصول از تلویزیون ال ای دی Time Shift است.  برای اینکه صحنه‌های خاص فیلم را از دست ندهد، برای این مدل قابلیت ماشین زمان (Time Shift) در نظر گرفته شده است. کارایی این ویژگی به این صورت است که می‌تواند هنگام پخش فیلم، آن را ذخیره کند و در صورت لزوم، صحنه‌های پیشین را نمایش دهد.

 

گیرنده‌ی دیجیتال تعبیه‌شده در این تلویزیون باعث می‌شود که کاربر به تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه نیازی نداشته باشد. این گیرنده‌ی دیجیتال، دارای تیونر DVB-T2 است. این مدل به دو عدد اسپیکر 10واتی مجهز است و درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا برای طیف وسیعی از کاربران، مناسب ارزیابی می‌شود.

 

 

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل H2200

صدای تولیدشده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضایی واقعی را برای کاربر ایجاد می‌کنند؛ همچنین درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند. این مدل دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توانید فلش‌ممروی خود را متصل کرده و از فایل‌های خود استفاده کنید. پورت نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را بهتلویزیون ممکن می‌سازد. قابلیت PVR تعبیه‌شده در این محصول، ضبط تصاویر را روی انواع حافظه‌های جانبی امکان‌پذیر می‌کند. پشتیبانی DLE-55H2200-DPBB از فرمت‌های صوتی و تصویری، این تلویزیون را به یک  مدیاپلیر تبدیل کرده است. این امر باعث می‌شود بتوانید با اتصال فلش‌مموری خود به تلویزیون، تمامی فایل‌های موجود در آرشیو را پخش کنید. برای اینکه بتوانید سایر پخش‌کننده‌های قدیمی‌تر را به این تلویزیون متصل کنید، برای آن دو عدد درگاه کامپوننت و یک عدد درگاه کامپوزیت در نظر گرفته شده است.این شرکت کاربران و طرفداران مختص به خود را دارد، چرا که این افراد بیشتر در زمره افراد حرفه ای هستند.قیمت تلویزیون ال ای دی دوو در نمایندگی دوو مناسبترین قیمت در بازار میباشد.

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل H2200

هدف مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر جلب رضایت مشتریان گرامی و فراهم کردن امکان خرید آسان و سریع از هر مکان و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشند.

 

خرید اینترنتی لوازم خانگی در هر فروشگاهی ممکن است متفاوت باشد اما انتخاب سنتر برای گسترش زمینه خرید و فروش اینترنتی لوازم خانگی برای مشتریان آنلاین فروشگاه تخفیف ها و قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است. لوازم خانگی دوو را با نازلترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از طریق فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر تهیه کنید.

 

انتخاب سنتر تنها  یک فروشگاه اینترنتی نیست و  این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

  قیمت تلویزیون ال ای دی دوو 55 اینچ مدل H2200     

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند.

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد.

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد.